رتبه ۱۵۱ کنکور رشته علوم انسانی در گفت و گو با پانا:

در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم

اصفهان(پانا)- رتبه 151 رشته علوم انسانی در کنکور سراسری 99 دانش آموزی اصفهانی است. او در خصوص موفقیت خود عنوان کرده در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده و تنها از آموزش مدرسه استفاده کردم.

کد مطلب: ۱۱۳۴۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم

منیره رفیعی در گفت و گو با پانا، درباره رتبه خود در کنکور سال 99 اظهار کرد: برای رسیدن به اهدافم بسیار تلاش کردم و توکل به خداوند متعال را نیز فراموش نکردم، کنکور یکی از اهداف من بود و اتفاق های خوب دیگری وجود دارد که با همین تلاش امیدوارم به آنها نیز برسم.
وی با بیان اینکه درس خواندن برای کنکور یکسری محدودیت هایی برای زندگی ایجاد می کند افزود: در همان ابتدای درس خواندنم و در طول یک سالی که برای کنکور مطالعه می‌کردم به صورت جدی به توانایی خودم ایمان داشتم و مطمئن بودم که اگر به برنامه ریزی که برای خود تنظیم کرده ام عمل کنم موفق خواهم شد.
رتبه 151 گروه انسانی کنکور سال 99 با اشاره به اینکه در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده است، بیان کرد: در طول 3 سال دبیرستان، دروس مدرسه را باید جدی گرفت و از همان ابتدا که انتخاب رشته کرده و وارد دبیرستان شده بودم به طور جدی برای کنکور درس می خواندم و اگر مشکلی داشتم به دبیران مدرسه مراجعه می کردم.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی یکی از عوامل اصلی موفقیت است خاطر نشان کرد: حمایت خانواده و معلمان نیز برای رسیدن به این موفقیت بسیار موثر بود.

خبرنگار: زهرا رستمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار