عصر امروز و با حضور وزیر آموزش و پرورش:

نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی با حضور 150 نماینده به کار خود خاتمه داد

یاسوج (پانا) - نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور با حضور ۱۵۰ نماینده دانش آموزی بعدازظهر امروز با حضور مقام عالی وزارت و به صورت ویدئو کنفرانس به کار خود خاتمه داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی با حضور 150 نماینده به کار خود خاتمه داد

این جلسه با حضور مدیر کل آموزش وپرورش، معاون پرورشی و فرهنگی، مدیر سازمان دانش آموزی استان و نمایندگان مجلس دانش آموزی استان بصورت ویدئو کنفرانس، با حضور مقام عالی وزارت و همزمان با کل کشور، بعد از ظهر امروز 22 مهر ماه 99 در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه که تا ساعت 18 بطول انجامید، مدیر کل آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان شمیم صادقیان و پیمان آوخ نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی استان گفت: از اینکه دو سال صدای دانش آموزان و آموزش وپرورش استان در مجلس دانش آموزی به ویژه در کمیسیون تخصصی بودید تقدیر و تشکر می کنم.

هادی زارع پور با اشاره به موضوع این دوره از مجلس دانش آموزی با عنوان« سلامت روان دانش آموزان« و تنظیم سند نهمین دوره‌ی مجلس دانش‌آموزی اظهار کرد: این سند برای ارتقا سلامت روان دانش‌آموزان و ارتقا روابط اجتماعی آنها بوده و انتظار می‌رود با اجرای این سند، در آینده شاهد آمادگی بیشتر دانش‌آموزان برای مشارکت در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی باشیم.

شمیم صادقیان نماینده دانش آموزان دختر استان در نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور در آخرین بیانات خود ضمن تشکر از مدیر کل، معاون پرورشی و مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: در این دو سال سعی کردم به طور مستمر با دانش آموزان از نزدیک در ارتباط باشم، اگر نمی توانستم به مدارس سر بزنم از طریق مربیان پرورشی با دانش آموزان ارتباط برقرار می کردم، گاهی نیز دانش آموزان انتقادات و مشکلات آموزشی را می نوشتند و برای من می فرستادند.

پیمان آوخ نماینده دانش آموزان پسر نیز اظهار کرد: ما همیشه پای کار بودیم، امیدوارم در این دوسال توانسته باشیم توقعات و انتظارات دانش آموزان، مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر سازمان دانش آموزی را برآورده ساخته باشیم.

او گفت: برگزاری دو نشست علنی و حضوری در ساختمان قدیم مجلس، برگزاری ۱۰ نشست قطبی کمیسیون تخصصی در ۱۰ استان، تشکیل کارگروه بیانیه گام دوم انقلاب، نقد و بررسی کتب درسی در تمام پایه‌های تحصیلی و اعمال نظرات نمایندگان در ۳ مرحله در تجدید چاپ کتب درسی از جمله برنامه‌های نهمین دوره مجلس دانش آموزی بوده است.

سید نظام مرادی مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز گفت: در آینده از حضور و نظرات شما نمایندگان دانش آموزان استان جهت پیشبرد اهداف علمی و تربیتی دانش آموزان استان استفاده خواهیم کرد.

استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 2 نماینده منتخب در نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور بود.

در پایان جلسه با اهداء هدیه و لوح تقدیر از زحمات نمایندگان مجلس دانش آموزی استان تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار