مجلسیان اجازه دهند مردم به مجلس عنوان انقلابی بدهند؛ خودمان نوشابه باز نکنیم

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد لازم نیست ما مجلسیان به خودمان عنوان انقلابی دهیم، اجازه دهید مردم آثار عمل ما را ببینند و آن‌ها عنوان انقلابی را به ما دهند در واقع خودمان برای خودمان نوشابه باز نکنیم.

کد مطلب: ۱۱۲۶۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مجلسیان اجازه دهند مردم به مجلس عنوان انقلابی بدهند؛ خودمان نوشابه باز نکنیم

محمود عباس‌زاده مشکینی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با گزینه پیشنهادی تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: ملت به مجلس یازدهم امید بسته است و این مجلس عنوان انقلابی گرفته لذا ما به نمایندگی از مردم موظف هستیم مواضع و رأی و اظهارنظر خود را با کسانی که ما نایب آن‌ها هستیم منطبق کنیم و برای رأی مثبت و منفی خود حجت شرعی داشته باشیم.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم نیست ما مجلسیان به خودمان عنوان انقلابی دهیم، اجازه دهید مردم آثار عمل ما را ببینند و آن‌ها عنوان انقلابی را به ما دهند در واقع خودمان برای خودمان نوشابه باز نکنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه انقلابی بودن یعنی دور از خود بودن و از منافع قبیله‌ای، جناحی و فامیلی فاصله گرفتن است، افزود: همچنین نماینده مردم باید زمان شناس بوده و هر اقدامی را در زمان مشخص خودش انجام دهد تا برای مردم مثمرثمر باشد.

وی ادامه داد: مطالب منتشر شده در رابطه با وزیر پیشنهادی صمت در فضای مجازی به معنای آن است که کشور دچار آنارشیسم شده است در واقع اگر چنین مطالبی حقیقت دارد پس گزارش دیوان محاسبات، وزارت اطلاعات و... در رابطه با این فرد کجاست. این در حالی است که درباره همه ما چنین حرف هایی گفته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار