نشست گراوند با روسای کمیته امداد مناطق یازده و شش

تهران (پانا) - روسای کمیته امداد امام خمینی (ره) مناطق 6 و 11 با گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست گراوند با روسای کمیته امداد مناطق یازده و شش

به گزارش روابط عمومی منطقه 11، روسای کمیته امداد امام خمینی (ره) مناطق 6 و 11 با گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ دیدار کردند. این دیدار با هدف هماهنگی در کمک رسانی به خانواده های دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره ) برگزار شد.
در این جلسه، گراوند ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در کمک رسانی به دانش آموزان نیازمند گفت: این اهداف و کمک های خیرخواهانه و مومنانه تلاشی جهاد گونه برای رضای خدا و رفع مشکلات خانواده های بی بضاعت است.

گراوند با تاکید بر ادامه این کمک ها و جمع آوری کمک های مومنانه، روند تسریع کمک رسانی به خانواده های نیازمند و شناسایی بیشتر خیرین در طرح کمک مومنانه را خواستار شد.
در این دیدار، رئیس کمیته امداد منطقه 11 ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در آموزش و پرورش منطقه 11 در جهت کمک رسانی به افراد بی بضاعت گزارشی از کارهای انجام شده در اجرای طرح کمک مومنانه ارائه داد.
در پایان جلسه هماهنگی لازم برای اجرای بهتر طرح کمک مومنانه برای دانش آموزان نیازمند منطقه مورد نقد و بررسی قرار گرفت و مقرر شد لوازم التحریر مورد نیاز برای سال تحصیلی جدید و بسته های غذایی به صورت خشکبار، با همکاری کمیته امداد منطقه و بسیج دانش آموزی، معاونت پرورشی، روابط عمومی و انجمن اولیاء و مربیان آماده و تا نیمه شهریور ماه بین خانواده هاو دانش آموزان نیازمند توزیع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار