ابتلای ۱۰۰ معتاد متجاهر به کرونا در استان تهران

تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به ابتلای ۱۰۰ معتاد متجاهر در استان تهران به کرونا گفت طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان تهران متوقف نشده و ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ابتلای ۱۰۰ معتاد متجاهر به کرونا در استان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در مورد ابتلای معتادان به کرونا اظهار داشت: نظام سلامت کشور بر مبنای تصمیمات ستاد ملی کرونا مکلف است تا معتادین مبتلا به کرونا را در مکانی ایزوله شده درمان کند.

وی با بیان اینکه از مجموع ۹۲۶۰ معتاد متجاهر ساماندهی شده در ایام کرونا تنها ۱۰۰ نفر به کرونا مبتلا شدند افزود: کار جمع آوری معتادین متجاهر در استان تهران متوقف نشده و تنها به سبب رعایت فاصله گذاری اجتماعی ظرفیت پذیرش مراکز نگهداری معتادین تکمیل شده که مقرر شد با خالی شدن ظرفیت برخی مراکز اقدام به پذیرش معتادین متجاهر کنند.

استاندار تهران سپس تصریح کرد: متأسفانه به دلیل شرایط خاص استان تهران، سرریز معتادین سایر استان ها است و در واقع تهران غربالگری معتادین متجاهر مهاجر از سایر استان ها را نیز بر عهده دارد.

محسنی بندپی گفت: بعد از کش و قوس ها و مخالفت های فراوان سرانجام شهرداری تهران پذیرفت که پای کار بیاید و مراکز بهاران را به پذیرش و نگهداری معتادین اختصاص دهد ؛ چراکه بر اساس قانون برنامه ششم دو دستگاه شهرداری و بهزیستی مکلف به نگهداری، پذیرش و جامعه پذیر کردن معتادین هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار