لیگ برتر ایران؛ پرسپولیس به جام نزدیک شد

تهران (پانا) - در آخرین دیدارهای شب اول از هفته بیست و دوم لیگ برتر، پرسپولیس با برد قاطع به قهرمانی نزدیک شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر ایران؛ پرسپولیس به جام نزدیک شد

شب اول از هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران با برگزاری 3 بازی در شهرهای شهر قدس، آبادان و بوشهر به پایان رسید.

در مهم‌ترین بازی امشب، پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی و شانس اول قهرمانی در این فصل در مسیر نزدیک شدنش به جام، چند کیلومتر از تهران دورتر شد و در دیداری که مهمان شاگردان بحران‌زده و ته جدولی عبدالله ویسی در تیم پیکان تهران بود به راحتی 3 بر صفر برنده شد تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.

مهدی عبدی مهاحم جوان پرسپولیس که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود مرد اول زمین بود که در دقایق 76 و 84 دبل کرد تا در کنار گلزنی علی علیپور در دقیقه 21 این برد شیرین را ثبت کنند. در مقابل شهریار مقانلو در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی تک گل پیکان را به ثمر رساند.

در بازی‌های همزمان، صنعت نفت آبادان برای پایان دادن به روند شکست‌های متوالی خانگی‌اش بعد از دو باخت متوالی که داشت از شاگردان هومن افاضلی در تیم پایین جدولی پارس جنوبی جم میزبانی کرد و با برد 2 بر صفر زمین را ترک کرد.

شاهین بوشهر یکی دیگر از تیم‌های ته جدولی هم برای ادامه روند خوب خانگی‌اش که پیش از این بازی با 2 برد متوالی و 6 بازی بدون باخت همراه بود، در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف مردان مهدی تارتار در تیم نفت مسجد سلیمان رفت و به تساوی 2 بر 2 رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار