آیین تکریم و معارفه روئسای آموزش و پرورش منطقه سعدآباد

سعدآباد(پانا) -مراسم تودیع و معارفه روئسای قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۹۱۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه روئسای آموزش و پرورش منطقه سعدآباد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، این مراسم با حضور قاسمی معاون آموزش ابتدایی اداره کل و حاجب مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، حاجب فرد بخشدار سعدآباد، ائمه جمعه، رئوسای شوراهای اسلامی شهر، بخش و شهرستان، شهرداران، نماینده دهیاران، فرماندهی انتظامی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، پیشکسوتان فرهنگی، نمایندگان مدیران دوره های مختلف تحصیلی، شورای معاونین و دیگر مسئولین شهری و روستایی برگزار شد.

در آغاز مراسم، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در مراسم از زحمات عبدالنبی امیری رئیس سابق آموزش و پرورش منطقه سعدآباد تشکر و قدردانی کرد و برای اسماعیل علی پور رئیس جدید آموزش و پرورش آرزوی موفقیت روز افزون را از حضرت حق خواستار شد.

قاسمی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیران سابق شهر سعدآباد گفت: امروز همه ما مسئولین آموزشی و پرورشی باید به این نکته توجه داشته باشیم که کار تیمی راز موفقیت و پیشرفت در آموزش و پرورش و ارزشمندترین دارایی آموزش و پرورش اعتماد عمومی مردم است و باید تلاش کنیم تا این اعتماد سلب نشود. عامل دیگر موفقیت، حضور اولیای دانش آموزان و مردم در کنار مدیران مدارس و آموزش و پرورش است که باید روز به روز تقویت شود.

در ادامه حاجب فرد، بخشدار سعدآباد نیز ضمن تکریم رئیس سابق آموزش و پرورش منطقه سعدآباد و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید این آموزش و پرورش، اظهار کرد: آموزش و پرورش محور دانایی است و از نهادهایی است که بعد از نهاد خانواده مهمترین مأمن نورچشمی های ماست.
در ادامه، مراسم تکریم و معارفه انجام پذیرفت و حکم انتصاب رئیس آموزش و پرورش منطقه سعدآباد توسط حاجب مشاور و نماینده مدیر کل قرائت و توسط قاسمی معاون آموزش ابتدایی اداره کل به ایشان اهداء و نامبرده به سمت رئیس جدید این اداره منصوب شد.
علی پور رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، در پایان ضمن قدردانی و تشکر از مدیرکل و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان به پاس اعتماد به وی، اظهار کرد: منطقه سعدآباد از پیشینه درخشانی در آموزش و پرورش برخوردار و سعدآباد مهد پرورش بزرگان و فرهیختگان زیادی بوده و است که در این مسئله آموزش و پرورش به جامعه معرفی و منشأ تحولات و خیر واقع شده است.
وی در پایان گفت: فرهنگیان و دانش آموزان منطقه سعدآباد از ظرفیت ها و توانمندی های بالایی برخوردارند، بنابراین با اقدامات برنامه محور و همراهی، همدلی، حمایت، مشارکت و همکاری مردم خوب و فهیم منطقه، مسئولین محترم بخش، شهرستان و استان به ویژه مدیر کل آموزش و پرورش استان و نماینده ارشد دولت در بخش، معاونین و کارشناسان اداره، مدیران و معلمان مدارس، تمام تلاش و توان خود را در راستای اعتلای آموزش و پرورش مهد فرهنگ و تمدن و سرافرازی آینده سازان این دیار کهن به‌کار خواهم بست، تا آموزش و پرورش منطقه به جایگاه اصلی خود برگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار