رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

افتتاح نقاهتگاه گام بلندی به سوی کاهش اپیدمی کرونا در عسلویه خواهد بود

بوشهر(پانا)- دبیرستاد مقابله با کرونا استان بوشهرضمن تشکر از مسئولین منطقه ویژه اقتصادی پارس و بهداشت و درمان صنعت نفت استان گفت افتتاح نقاهتگاه 70 تختخوابی گام بلندی به سوی کاهش اپیدمی در عسلویه خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۹۱۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نقاهتگاه گام بلندی به سوی کاهش اپیدمی کرونا در عسلویه خواهد بود

سعید کشمیری گفت: جداسازی، یعنی پیدا کردن فرد مبتلا و دارای علایم و بیماری زمینه‌ای و جداسازی آنها، گام بلندی به سوی قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس خواهد بود.
کشمیری افزود: انجام‌اقدامات پیشگیرانه، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، جداسازی و بیماریابی بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.
کشمیری تاکید کرد: اگر همه ماسک بزنیم و نکات بهداشتی رو رعایت کنیم، عدد انتقال به زیر یک خواهد رسید و کم کم بیماری از جامعه رخت می‌بندد.
وی اظهار کرد: راه‌اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی عسلویه که در آستانه افتتاح آن هستیم اقدام بسیار موثری در شناسایی موارد مثبت خواهد بود.
دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر اعلام کرد: تجهیز بیمارستان های منطقه جنوب استان با کمک دانشگاه و منطقه پارس جنوبی و اضافه کردن امکانات و افزایش امادگی نکته مهمی است.
کشمیری گفت: نقاهتگاه ۷۰ تختخوابی این شهرستان به منظور جداسازی و بستری بیماران مبتلا به کرونا در منطقه ویژه اقتصادی پارس است.
نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان عسلویه، با همکاری و مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس، بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و تمامی شرکت‌های نفت، گاز و پتروشمی عسلویه تجهیز و به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار