رییس اداره حقوقی کمیته امداد استان مطرح کرد:

ارایه ۲۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا) - رئیس اداره حقوقی املاک و امور نمایندگان کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت طی سال گذشته بیش از ۲۰۰ مددجوی تحت حمایت از خدمات حقوقی کمیته امداد استان بهره مند شدند.

کد مطلب: ۱۰۸۹۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ارایه ۲۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان

محمد خواجه داد اظهار کرد: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق محرومان، صیانت از تحکیم بنیان خانواده و اقدامات پیشگیرانه و شناسایی مددجویان دارای مشکلات حقوقی و ارجاع آنها برحسب مورد مراجع قضایی، بسترهای مناسبی فراهم شده است که این امر در حل مشکلات حقوقی خانوارهای تحت حمایت نقش مهمی به دنبال دارد.

او ادامه داد: در حال حاضر بر اساس هماهنگی انجام شده در سطح استان، کلاس های آموزش حقوقی جهت مددجویان برگزار شده است.

رئیس اداره حقوقی املاک و امور نمایندگان کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این رابطه بیش از ۲۰۰ مددجوی تحت حمایت از خدمات حقوقی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان بهره مند شده که شامل دادخواست، شکوائیه، سازش، شرکت در جلسات، اظهارنامه و همچنین کمک بلاعوض جهت دادرسی و رفع مشکلات قضایی مددجویان پرداخت شده است.

او افزود: در شورای حل اختلاف سطح استان پیگیری امور حقوقی مربوط به مددجویان، در قالب ثبت دادخواست و ارائه مشاوره حقوقی رایگان، رسیدگی متمرکز به دعاوی دیوان عدالت و پیگیری اقساط معوقه مددجویی و غیر مددجویی و وصول مطالبات در دستور کار قرار گرفته است.

خواجه داد تاکیدکرد: در این رابطه علاوه بر مراجع قضایی در شوراهای حل اختلاف سطح استان نیز مسایل و مشکلات حقوقی مددجویان پیگیری شده است.

او در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری اقساط معوقه مددجویی، غیرمددجویی و وصول مطالبات در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار