معاون آموزش ابتدایی اداره کل در جلسه هماهنگی برگزاری جشن الفبا:

به دلیل شرایط ویژه امسال، جشن الفبا با همکاری صدا و سیما استان به صورت تلویزیونی برگزار خواهد شد

زنجان (پانا) - جلسه هماهنگی برگزاری جشن الفبا با حضور مسئولینی از آموزش و پرورش استان و صدا و سیمای مرکز زنجان در سالن شهید تجلی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
به دلیل شرایط ویژه امسال، جشن الفبا با همکاری صدا و سیما استان به صورت تلویزیونی برگزار خواهد شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، صیاد سلامی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل در جلسه هماهنگی جشن الفبا، گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا تمامی همکاران ما در مناطق و نواحی 14گانه استان زنجان با روحیه جهادی و بدون چشم داشت به فعالیت پرداختند که جا دارد از زحمات آنان نهایت قدردانی و تشکر را داشته باشیم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: جشن الفبا یا جشن دانایی همواره در مدارس برگزار می شد، ولی به دلیل شرایط ویژه امسال، تصمیم گرفته شد با استفاده از ظرفیت هایی که صدا و سیما دارد این جشن به صورت تلویزیونی برگزار شود.

سلامی ضمن تشکر از همکاری و تعامل صدا و سیما مرکز زنجان با دستگاه آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: با توجه به بیماری کرونا و به منظور پیشگیری از انتشار ویروس آن، جشن الفبا با همکاری صدا و سیما مرکز زنجان، برای دانش آموزان استان به صورت تلویزیونی برگزار و از شبکه استانی اشراق زنجان پخش خواهد شد.

وی افزود: ماهیت جشن الفبا به لحاظ ظاهری و محتوایی آموزشی است، اما جنبه تربیتی آن نیز بسیار حائز اهمیت است که این جشن به منظور کسب مهارت خواندن و نوشتن و قدردانی از زحمات معلمان و والدین برگزار می شود.

شایان ذکر است در این جلسه هر یک از اعضا حاضر به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار