در نشست هم اندیشی مدیرکل آموزش و پرورش استان با مدیرعامل شرکت اقتصاد رفاه فرهنگیان کشور مطرح شد:

رخشانی: تنها بیمارستان فرهنگیان سیستان و بلوچستان نیازمند عزمی جهادی است

زاهدان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان و مدیر عامل شرکت اقتصاد رفاه فرهنگیان کشور با هدف رصد و پیگیری امور مربوط به تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان فرهنگیان استان دیدار و گفتگو نمودند.

کد مطلب: ۱۰۷۷۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی: تنها بیمارستان فرهنگیان سیستان و بلوچستان نیازمند عزمی جهادی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، در این جلسه که در محل دفتر کار مدیرعامل شرکت اقتصاد رفاه فرهنگیان کشور برگزار شد؛ حمیدرضا رخشانی اظهار کرد: با توجه به اینکه فضای فیزیکی بیمارستان فرهنگیان سیستان و بلوچستان تکمیل و در حال نهایی شدن است، در حوزه تجهیزات و ملزومات مورد نیاز در بخش‌های مختلف نیز نیازمند همراهی و همکاری عزیزان این مجموعه هستیم.
او با اشاره به انتظار سالیان متمادی فرهنگیان استان در خصوص بهره مندی از امکانات و مزایای پزشکی و درمانی این بیمارستان، تصریح کرد: با اقدام ارزنده و ماندگار شخص وزیر محترم آموزش و پرورش و تخصیص تملک این مجموعه به اداره کل آموزش و پرورش استان به دنبال تسریع در فرایند تکمیل و تجهیز آن هستیم و در این مسیر تلاش خواهیم کرد از هر ظرفیت و فرصتی بهره گیری کنیم.

مدیرعامل شرکت اقتصاد رفاه فرهنگیان کشور نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از اتفاق خوب و مبارک رقم خورده در سیستان و بلوچستان، اظهار امیدواری کرد با تدبیر و همتی که تاکنون وجود داشته در ادامه ‌نیز تلاش مضاعف در همه حوزه‌ها و بخش‌ها منجر به بهره برداری هر چه سریعتر از این پروژه بزرگ شود.

او از تخصیص برخی اقلام پزشکی و درمانی و دستگاه های مورد نیاز این بیمارستان توسط این شرکت خبر داد و بیان کرد: آماده ارسال موارد تخصیص یافته به استان هستیم و در ادامه نیز تلاش خواهیم کرد تا در فرایند تکمیل تجهیزات در کنار مجموعه آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان و فرهنگیان عزیز این خطه از ایران اسلامی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار