معاون حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

اجرای طرح نوسازی 646 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی بار در سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا) - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت تعداد 646 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی باری بالای 25 سال این استان مشمول طرح نوسازی است.

کد مطلب: ۱۰۷۷۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح نوسازی 646 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی بار در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری سیستان و بلوچستان، تیمور باقری اظهار کرد: طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل باری برون شهری توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با هدف افزایش بهره وری بخش حمل و نقل جاده ای کالا از سوم خرداد ماه سال جاری اجرایی شده به طوری که متقاضیان می توانند از طریق بخش نوسازی و توسعه ناوگان مندرج در آدرس اینترنتیwww.rmto.ir در این طرح ثبت ‌نام کنند.
او افزود: ذی‌نفعان طرح مذکور شامل شرکت‌های تولیدکننده داخلی خودروهای سنگین، شرکت‌های حمل‌ و نقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، شرکت‌های وارد کننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مالکین حقیقی و حقوقی کامیون‌های فرسوده واجد شرایط می‌شود.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد کل ناوگان باری فعال استان 6680 دستگاه با متوسط عمر 13 و نیم سال است که معادل 10 درصد آن مشمول طرح نوسازی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار