معاون مدیریت، توسعه و پشتیبانی سیستان و بلوچستان خبر داد:

سیر صعودی اعتبارات معاونت پشتیبانی استان در شش ماهه دوم سال 98

زاهدان (پانا) – به گفته معاون مدیریت، توسعه و پشتیبانی سیستان و بلوچستان درآمدها و اعتبارات این معاونت در شش ماهه دوم سال 98 به نسبت همین زمان در سال 97 افزایش 104 درصدی داشته و رشد صعودی را طی کرده است.

کد مطلب: ۱۰۷۵۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
سیر صعودی اعتبارات معاونت پشتیبانی استان در شش ماهه دوم سال 98

رضا صباغی در گفت و گو با پانا گفت: خوشبختانه درآمدهای اختصاصی این معاونت در 6 ماهه دوم سال 98 به نسبت مشابه آن در سال 97 با رشد 104 درصدی همراه بوده است.

او ادامه داد: عمده درآمدهای این اداره کل از اماکن درآمدزایی آن مانند خانه‌های معلم، اردوگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، درمانگاه فرهنگی و.. در سطح استان است.

معاون مدیریت، توسعه و پشتیبانی استان بیان کرد: ظهور بیماری کرونا از اسفند ماه سال 98 بر درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان تاثیراتی نیز گذاشته است که انشالله با اعلام وضعیت سفید و برگشت اوضاع به روال سابق این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

او گفت: خوشبختانه با تلاش و پیگیریهای مستمر، این معاونت توانسته است معوقات پرداختی همکاران خدمات آموزش استان را با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان تا بهمن ماه سال 98 پرداخت کند.

صباغی در پایان با اشاره به پرداخت بیمه همکاران خرید خدمات و به روز رسانی آن تصریح کرد: پیگیری های مستقیمی را در ارتباط با پرداخت این معوقات برای قبل از عید فطر به این دسته از همکاران، با تماس های متعدد تلفنی با معاونین پشتیبانی در سطح شهرستان‌ها و مناطق نیز داشته ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار