مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: بسط و گسترش شبکه شاد روز به روز در حال افزایش است

زاهدان(پانا) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با وجود گذشت حدود یک ماه از راه اندازی شبکه شاد، آمار مخاطبان این ظرفیت درون سازمانی درصد فزاینده ای را در بر گرفته است.

کد مطلب: ۱۰۷۲۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: بسط و گسترش شبکه شاد روز به روز در حال افزایش است

حمید رضا رخشانی صبح امروز در جلسه بررسی فرایند توسعه و گسترش شبکه شاد، اظهار کرد: بررسی‌های به عمل آورده و گزارش‌گیری لحظه به لحظه و روزانه این شبکه؛ نشان از پیوستن تعداد زیادی از مخاطبان اعم از مدیران، معلمان، دانش‌آموزان و تشکیل کلاس های مختلف به این ظرفیت دارد.
او ادامه داد: با شرایط موجود و پیش‌بینی‌های کارشناسان و مسئولان از آینده بیماری کرونا و احتمال ادامه فرآیند استمرار آموزش مجازی و ضرورت این مهم، باید زمینه توسعه، گسترش و همه گیرشدن این شبکه بیش از پیش فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: آنچه مسلم است و شواهد و قرائن نشان می‌دهد همین است که با این موضوع باید کنار آمده و زندگی کنیم، چرا که هیچ گونه پیش بینی واقع بینانه ای در خصوص آینده این بیماری و عواقب آن وجود ندارد.

رخشانی افزود: گزارش گیری روزانه فعالیت شبکه شاد در اقصی نقاط استان ضرورت دارد و می‌ طلبد تا با هم افزایی بیشتر و بهتری این مهم پیش رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار