اولین آمار مصدومین زلزله تهران اعلام شد

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت شش تن در منطقه گیلاوند حین فرار از زمین لرزه خبر داد. 

کد مطلب: ۱۰۶۱۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین آمار مصدومین زلزله تهران اعلام شد

مجتبی خالدی در گفت و گو با پانا در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت گذشته زمین لرزه ۵.١ ریشتری در عمق ٧ کیلومتری زمین در محدوده بین استان تهران و مازندران اتفاق افتاد.

وی گفت: بلافاصله تیم های ارزیاب به محل اعزام شدند و از سوی دکتر کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور، نیز نماینده سازمان اورژانس کشور به گیلاوند اعزام شد.

خالدی با اشاره به آماده باش بیمارستان های دماوند و فیروزکوه گفت: بیمارستان امام خمینی، بیمارستان امام حسین، بیمارستان شهدای تجریش، بیمارستان حضرت رسول نیز در آماده باش هستند. در استان مازندران نیز دو بیمارستان ١٧ شهریور آمل و شهدای زیراب در آماده باشند.

وی گفت: تمام آمبولانس ها در محدوده شرق استان تهران و جنوب مازندران در آماده باشند و در میادین اصلی شهر مستقر شدند و اقدامات لازم را انجام خواهند داد. دستور العملی نیز برای اورژانس های بیمارستان ها صادر شده تا بتوانند ظرفیت پذیرش ها را افزایش دادند و متخصصان فراخوان شدند تا آمادگی لازم را داشته باشند.


خالدی از مصدوم شدن شش تن در حین فرار از زمین لرزه خبر داد و گفت: تا کنون شش نفر بر اثر فرار در منطقه گیلاوند شهرستان دماوند دچار مصدومیت شدند.


وی گفت: در استان مازندران، شهرستان آمل، روستا های بایجان، صقرچی، گزنک و لاسم تا کنون خسارت مالی یا جانی گزارش نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار