بخشنامه آموزش و پرورش درباره بازنشستگی افراد واجد شرایط ابلاغ شد

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور درباره بازنشستگی افراد واجد شرایط را به همه ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بخشنامه آموزش و پرورش درباره بازنشستگی افراد واجد شرایط ابلاغ شد

در این بخشنامه از استان‌ها خواسته شده برای افزایش بهره‌وری و استفاده مفید از تجارب همکاران بازنشسته که در شرف بازنشستگی هستند با در نظر گرفتن موارد زیر اقدامات لازم انجام شود.

طبق این بخشنامه باید از ابتدای سال ۹۹ و اتمام زمان استمرار خدمت کارکنان اداری، همه همکاران واجد شرایط بازنشستگی، منطبق با مفاد ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری به افتخار بازنشستگی نائل شوند.

همچنین همه معاونت‌ها و ادارات زیرمجموعه آموزش و پرورش مکلف‌اند حداقل ۶ ماه قبل از فرارسیدن زمان بازنشستگی نیروی مشمول (اداری)، نسبت به آموزش تدریجی نیروی جایگزین برای افزایش بهره‌وری و تربیت نیروی انسانی متخصص و جلوگیری از تبعات خروج نیروهای باتجربه اقدام کنند.

براساس این بخشنامه ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و همه زیرمجموعه‌ها باید تدابیری اتخاذ کنند تا از انجام هرگونه مکاتبه برای درخواست استمرار خدمت نیروی انسانی مشمول ضوابط بازنشستگی (مشاغل اداری) با مراجع ذیصلاح خودداری شود.

در آخرین بند این بخشنامه تاکید شده است که استمرار خدمت افرادی که در واحدهای آموزشی اشتغال دارند تا اطلاع ثانوی مطابق بخشنامه 710/6 تاریخ 1397.2.17 انجام شود و جابجایی و انتقال افراد مشمول به مشاغل اداری و پست‌های مدیریتی مدیریتی مجاز نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار