برگزاری کارگروه بهبود کیفیت و امتحانات سواد آموزی قم

قم (پانا) - هفتمین جلسه گروه بهبودکیفیت و چهارمین جلسه ستادامتحانات سوادآموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگروه بهبود کیفیت و امتحانات سواد آموزی قم

محمد رضا قاسمی نیا معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش قم با اشاره به برگزاری این جلسه در سال جاری اظهار کرد: نظارت و بازدید از کلاس ها و برنامه ها و آزمون های سوادآموزی از ضروری ترین اقدام ها در راستای تضمین سلامت و کیفیت بخشی به فعالیت ها می باشد.
وی تصریح کرد: نظارت غیرحضوری بر کلاس ها و طرح ها و فرایند ثبت نام تا برگزاری ازمون های پایانی ازا قدام های موثر در پیشگیری از بروز برخی آسیب ها و تخلفات شمرده می شود و در جلب رضایت سواد آموزان و جلوگیری از ترک تحصیل و ادای حقوق آموزشی سوادآموزان موثر است.
قاسمی نیا گفت: برگزاری به موقع آزمون ها طبق مفادشیوه نامه و دستور العمل امتحانات پایانی باید در زمان مقرر انجام شود و توجه به امکانات رفاهی محل ها و حوزه های آزمون مانند وسایل گرمایشی و سرمایشی در فصول مختلف سال و رفع مزاحمت ها و عوامل حواس پرتی و فضای فیزیکی آن ها باید آماده و نظارت شود.
معاون نهضت سواد آموزی قم بیان کرد: در این جلسات بر استفاده از ظرفیت راهبران آموزشی و راهنمایان تعلیماتی و تجربیات آموزش دهندگان موفق و اجرای طرح یاریگران آموزشی سوادآموزی تاکید و تشریح شد.
شایان ذکر است در این جلسه مدیران ادارات آموزش و پرورش ناحیه ۴ قم و منطقه جعفرآباد به بیان عملکرد سوادآموزی و توفیقات حوزه ماموریت و مطالبات پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار