آخرین وضعیت مصدومان استقلال؛ مدافعان ملی‌پوش رسیدند، اوضاع خط حمله مبهم شد

تهران (پانا) – دو مدافع ملی‌پوش استقلال به شرایط ایده‌آل رسیده‌اند و می‌توانند تیمشان را در دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان همراهی کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۲۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت مصدومان استقلال؛ مدافعان ملی‌پوش رسیدند، اوضاع خط حمله مبهم شد

استقلال که با دو برد شیرین مقابل نماینده‌های کویت و قطر توانسته است جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد، در هفته اول این مرحله در شهر اربیل مقابل الشرطه عراق با تساوی یک بر یک متوقف شد و در حالی آماده دیدار هفته دوم مقابل الاهلی عربستان می‌شود که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هواداران و کادر فنی این تیم تعداد بالای مصدومان است.

دو ملی‌پوش رسیدند

براساس اخباری که از ازدوی استقلال رسیده است، مهم‌ترین خبر استقلالی‌ها این است که سیاوش یزدانی و عارف غلامی دو مدافع ملی‌پوش استقلال شرایط بازی را پیدا کرده‌اند و تیم پزشکی باشگاه استقلال این دو بازیکن را در اختیار کادر فنی قرار داده است تا در صورت صلاحدید در دیدار با نماینده عربستان به میدان بروند، خبری که استقلالی‌ها را درباره خط دفاع امیدوا کرده است.

خط حمله خالی شد

اما نگرانی استقلالی‌ها مربوط به دیگر مصدومان است. فرشید اسماعیلی از هفته آینده می‌تواند به تمرینات تیمش اضافه شود و قطعا این دیدار را از دست خواهد داد. شیخ دیاباته مهاجم آفریقایی استقلال هم که در جریان دیدار با نفت مسجد سلیمان مصدوم شده بود، راهی فرانسه شده و در این بازی غایب است و به صورت دقیق مشخص نیست نیاز به چند هفته استراحت دارد. همچنین محمد بلبلی مهاجم تکنیکی استقلال هم که دوران محرومیتش به تازگی به پایان رسیده است، در همان ابتدای زمان رسمی بازی برای استقلال مصدوم شده و فعلا باید روند درمان خود را پیگیری کند.

در کنار فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته، یکی دیگر از بازیکنانی که نبودنش می‌تواند تاثیر مستقیم در روند کاری استقلال بگذارد، مهدی قائدی است که در دیدار با الشرطه همان نیمه اول به علت وضعیت بد زمین ورزشگاه شهر اربیل مصدوم شد و از بازی بیرون رفت اما فعلا تا زمانی که معاینات دقیق روی این بازیکن صورت نگیرد و ام آر آی انجام نشود چیزی به صورت دقیق نمی‌توان درباره میزان مصدومیت او گفت.

البته در کنار این بازیکنان، باید از داریوش شجاعیان و محسن کریمی هم نام برد که برای دومین بار در دوران فوتبالشان در استقلال با پارگی رباط صلیبی روبرو شده‌اند و نمی‌توانند تیمشان را تا پایان فصل همراهی کند.

دیدار تیم‌های الاهلی عربستان و استقلال ایران سه‌شنبه هفته آینده در حالی برگزار خواهد شد که هر 4 تیم حاضر در گروه A وضعیت یکسانی را با یک امتیاز و تفاضل صفر دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار