درخشش کرمانی ها در مسابقات کشوری قرآن کریم

کرمان(پانا)- سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری کل استان کرمان از درخشش شرکت کنندگان کرمانی در هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه خبر داد و گفت:۱۲ هزار نفر در کل کشور در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.

کد مطلب: ۱۰۱۹۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش کرمانی ها در مسابقات کشوری قرآن کریم

محمدباقر اسلامی در پایان مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه که طی روزهای ۸ تا ۱۰ بهمن‌ماه جاری به میزبانی شیراز برگزار گردید،اظهار داشت:آقای محمدرضا سرحدی در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم حائز رتبه اول و آقای محمد مهدی حسینخانی در رشته اذان رتبه دوم کشوری را کسب نمودند.

این مقام قضائی عنوان کرد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های مختلف قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، اذان و مفاهیم قرآن کریم در بخش‌های مختلف کارکنان و خانواده‌های کارکنان دادگستری‌های سراسر کشور برگزار شد

وی با اشاره به اینکه برترین قرآنیان قوه قضائیه به مدت دو روز و با حضور معاونان فرهنگی دادگستری‌های سراسر کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند، افزود:با توجه به اینکه نام بلند سردار دل‌ها، سپهبد شهید سلیمانی با هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه گره خورده بود لذا این دوره از مسابقات به یاد سردار دل‌ها نامگذاری شده بود که افتخاری برای مردم دیار کریمان بود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان شاغل در قوه قضائیه و در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد،افزود: ۱۲ هزار نفر در کل کشور در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.

اسلامی یاد آور شد:مرحله شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات در تابستان سال جاری در استان کرمان برگزار شده بود و در نهایت برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار