گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و کره جنوبی

تهران (پانا)- وزیر امور خارجه کره جنوبی در تماس تلفنی با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه گفتگو و رایزنی کرد.

کد مطلب: ۱۷۱۴۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و کره جنوبی

هم چو هیون وزیر امور خارجه کره جنوبی صبح امروز جمعه در تماس تلفنی با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه ای و روابط دوجانبه به صورت تلفنی گفت‌وگو و رایزنی کرد.

وزیر خارجه کره جنوبی در این تماس تلفنی با ضمن استقبال از تفاهم ایران و امریکا برحمایت کشورش از روندهای دیپلماتیک با هدف حفظ صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا و امنیت کشتیرانی ایمن تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز همتای کره ای خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنی‌های انجام‌شده در این چارچوب قرار داد.

وزرای خارجه دو کشور همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه،منطقه‌ای و بین‌المللی، بر ضرورت تداوم رایزنی‌های سیاسی و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار