غریب آبادی:

برنامه‌ای برای دسترسی به تاسیسات مورد حمله قرار گرفته و مواد هسته‌ای نداریم

تهران (پانا) - معاون وزارت امور خارجه در اظهاراتی تاکید کرد که «در سوییس هیچ نشستی با مدیرکل آژانس‌ بین‌المللی انرژی اتمی با وجود درخواست وی، برگزار نشد.

کد مطلب: ۱۷۱۳۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ای برای دسترسی به تاسیسات مورد حمله قرار گرفته و مواد هسته‌ای نداریم

کاظم غریب‌آبادی در پیامی در شبکه مجازی ایکس با تاکید بر اینکه «هیچ برنامه‌ای برای دسترسی به تاسیسات مورد حمله واقع شده و مواد هسته‌ای وجود ندارد» گفت: این مباحث صرفا در چارچوب توافق نهایی و در نتیجه اقدام عملی طرف مقابل در خاتمه تمامی تحریم ها و موضوعات دیگر بررسی و تعیین تکلیف خواهند شد.

وی افزود: نمی‌توانید با هیاهوی رسانه‌ای، سیاست «راه بینداز، جا بینداز» را پیش ببرید.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار