از دل آسیب تا افق امید؛ ما مدرسه را دوباره ساختیم

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران به همراه اعضای شورای معاونین منطقه و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز تهران، از روند بازسازی مدرسه آل‌یاسین بازدید کردند؛ بر تسریع عملیات عمرانی و آماده‌سازی این فضای آموزشی نیز تأکید شد.

کد مطلب: ۱۷۱۳۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
حجم فایل ویدیویی : ۹۹.۰۹M مدت زمان فایل ویدیویی : ۱۵:۱۲:۰۷ دانلود فایل
خبرنگار : ریحانه عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار