غرفه «با انرژی‌ها»؛ میدان آموزش مدیریت مصرف در فارس

شیراز (پانا) - همزمان با مراسم عزاداری شب هشتم محرم در اداره‌کل آموزش و پرورش فارس، پایگاه پدافند غیرعامل «با انرژی‌ها» با حضور مربی پیشکسوت فریبا حقیقت، توسط سازمان دانش‌آموزی فارس برپا شد تا دانش‌آموزان با راهکارهای کاربردی صرفه‌جویی و مأموریت‌های حفظ منابع انرژی آشنا شوند.

کد مطلب: ۱۷۱۳۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
حجم فایل ویدیویی : ۳۴.۱۲M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۷:۲۰:۰۱ دانلود فایل
خبرنگار : دانش‌آموز خبرنگار:امیرعلی عبدالهی و امیرحسین زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار