همکاری دوجانبه و اداره تنگه هرمز محور رایزنی قالیباف و سلطان عمان
تهران (پانا) - رئیس هیات مذاکرهکننده «میناب ۱۶۸» و هیات همراه در مسقط با سلطان عمان درباره همکاریهای دوجانبه و اداره تنگه هرمز دیدار و رایزنی کرد.
محمدباقر قالیباف امروز سهشنبه( ۲ تیرماه) در مسقط با "هیثم بن طارق" سلطان عمان در کاخ برکه دیدار و رایزنی کردند.
هیات عالیرتبه ایرانی که شامگاه دوشنبه و پس از سفری فشرده به سوئیس، وارد عمان شده بودند در دیدار با سلطان عمان ارتقای سطح همکاریهای دوجانبه تهران-مسقط و ترتیبات اداره تنگه هرمز در آینده را بررسی کردند.
در پی سفر هیات "میناب ۱۶۸" به مسقط، ایران و عمان کمیته مشترکی برای گفتگو درباره تنگه هرمز تشکیل دادند که جزییات آن به زودی منتشر خواهد شد.
ارسال دیدگاه