از امروز برای مهر؛ گردهمایی مدیران منطقه ۱۳
تهران (پانا) - گردهمایی مدیران مدارس آموزش و پرورش منطقه ۱۳ شهر تهران با محوریت «پروژه مهر» در سالن سیزده رجب برگزار شد. در این نشست، مدیران آموزشی با هدف برنامهریزی منسجم، ارتقای کیفیت فرایندهای آموزشی و فراهمسازی بسترهای لازم برای استقبال از دانشآموزان در آغاز سال تحصیلی جدید، به بررسی راهکارها و هماهنگیهای اجرایی پرداختند.
ارسال دیدگاه