حضور وزیر آموزشوپرورش در اکران مستند «سایه برادرم» در سینما هویزه مشهد
مشهد(پانا)- در اکران ویژه فیلم مستند «سایه برادرم» در سینما هویزه مشهد، علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش و مهدی کاظمی مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی (برادران شهید) همراه با سید کامل تقوینژاد پای روایتهای ناگفته از زندگی شهید محمد کاظمی نشستند. این مستند به کارگردانی علیرضا باغشنی، روایتی صمیمی از جنبههای کمتر دیدهشده زندگی این شهید والامقام است.
ارسال دیدگاه