مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران :ارائه خدمات آموزشی به همه اتباع خارجی رایگان صورت می‌پذیرد

تهران (پانا) - نشست شورای معاونین و روسای مناطق شهرستان های استان تهران با حضور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۷۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران :ارائه خدمات آموزشی  به همه اتباع خارجی رایگان صورت می‌پذیرد

در این نشست منصور حاجی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در سخنانی با اشاره به اینکه مشکلات مربوط به حوزه اتباع خارجی نیاز به مجال مناسبی برای تبادل اطلاعات و نظرات دارد، اظهار داشت: اولین قدم دراین حوزه وجود نگاه مشترک بین نهادهای متولی این موضوع است.

او در ادامه اسناد صادره توسط دفاتر کفالت را کافی برای ارائه خدمات ندانست و افزود: از سه سال گذشته تا کنون هیچ اعتباری برای خدمات به اتباع تخصیص پیدا نکرده است و بخشی از اعتباراتی که به دست شهرداری‌ها می‌رسد به علت اینکه اتباع در اولویت‌های پایین این نهاد است، چاره‌ساز نیست.

حاجی با اشاره به اینکه ارائه خدمات آموزشی به همه اتباع خارجی رایگان صورت می‌پذیرد افزود: در حوزه مدیریت اتباع در مدارس، هیچ تفاوتی با دانش آموزان ایرانی وجود ندارد و هر تصمیمی که توسط مدیران اتخاذ می‌شود همه دانش‌آموزان را در بر می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار