سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در فیروزه برگزار شد

فیروزه (پانا) - با شرکت قریب 400 دانش آموز دختر و پسر، سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله شهرستانی دانش آموزان در فیروزه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۶۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در فیروزه برگزار شد

مراسم افتتاحیه آغاز این رقابت ها،صبح امروز با حضور حیدری؛مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزه به اتفاق خادریان؛معاون پرورشی در محل کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره)شهر فیروزه برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش فیروزه حضور در این رقابت را توفیق و موهبتی از جانب خداوند دانست و ابراز امیدواری کرد: همه ی دانش آموزان که در این عرصه گام می نهند به خوبی از برکات ارزنده و تاثیرگذار قرآن و عترت در زندگی برخوردار شوند.

وی همت و تلاش در فراگیری و هم نوایی با فرآن را افتخاری بی بدیل برای هر فرد قلمان کرد و تصریح کرد: برگزاری این گونه مسابقات نقش موثری در نشر و تعمیق قرآن و ترسیم آینده ای روشن و با برکت ایفا می کند.
گفتنی است این مسابقات طی دو روز دوشنبه و چهارشنبه در محل کانون فرهنگی تربیتی و دارالقرآن آموزش و پرورش فیروزه در ده رشته به تفکیک دختر و پسر و با حضور 12 داور به انجام رسیده و نفرات برتر به مرحله استانی راه پیدا خواهند نمود.
حجه الاسلام طاها؛امام جمعه طی بازدید،از نزدیک روند مطلوب سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز آموزش و پرورش فیروزه را مورد رصد و ارزیابی قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار