مدیر مخابرات منطقه سمنان خبرداد:

مشاهده ریزکارکرد قبوض تلفن ثابت در وب سایت شرکت مخابرات ایران فراهم شد

سمنان (پانا) - مجید دارائی، مدیر مخابرات منطقه سمنان با اشاره به حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت از مهر ماه امسال در سراسر کشور اظهار داشت: به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی، تحقق شعار ارتباطی فراگیر و تسهیل برای مخاطبان، امکان دسترسی به ریز کارکرد و جزئیات قبوض برای مشتریان به صورت لحظه‌ای از طریق وب سایت شرکت مخابرات ایران فراهم شده است.

کد مطلب: ۹۷۳۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مشاهده ریزکارکرد قبوض تلفن ثابت در وب سایت شرکت مخابرات ایران فراهم شد

مجید دارائی با اعلام مطلب فوق تصریح کرد: هدف از حذف قبوض کاغذی، تحقق دولت الکترونیک و حفظ محیط‌زیست می‌باشد و در حال حاضر اطلاعات مربوط به پرداخت قبوض تلفن ثابت همه ماهه به شماره تلفن همراه مالکین پیامک می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه سمنان افزود: مشترکین در ابتدا لازم است در قسمت "مخابرات من" در وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir ثبت‌نام کنند و سپس از امکانات مختلف منوی مخابرات من در وب سایت از جمله مشاهده ریزکارکرد قبوض خود استفاده نمایند.

دارائی با تشریح بیشتر روش استفاده از "مخابرات من" خاطرنشان کرد: مشتریان با ورود به بخش "مخابرات من"، می‌توانند به راحتی در قسمت افزودن شماره تلفن‌های جدید، شماره‌های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی "مشاهده ریز هزینه‌های قبض"، ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن نمایند.

مدیر مخابرات منطقه سمنان در ادامه به سه روش پرداخت قبوض تلفن ثابت اشاره کرد و گفت: اولین و راحت‌ترین راه پرداخت قبوض، سامانه تلفنی 2000 می‌باشد که با این روش مشترک می‌تواند قبض خود و دیگران را پرداخت کند.

مدیر مخابرات منطقه سمنان در ادامه روش دیگر پرداخت قبوض را سرویس ussd اعلام کرد و گفت: مشترکین می‌توانند با استفاده از کد "ستاره 2020 مربع" از طریق تلفن همراه، گزینه صورت‌حساب را انتخاب و قبوض خود را پرداخت کنند.

وی همچنین مراجعه به وب سایت شرکت مخابرات ایران با آدرس اینترنتی www.tci.ir را سومین راه پرداخت اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار