مروری بر زندگی محمود استاد محمد در رادیو نمایش

تهران (پانا) - امشب نهم آذرماه ، برنامه «صدا در صحنه » رادیو نمایش به مرورزندگی محمود استادمحمد می پردازد.

کد مطلب: ۹۷۲۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مروری بر زندگی محمود استاد محمد در رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، ژاله محمد علی تهیه کننده و سردبیر این برنامه رادیویی ضمن اعلام این مطلب افزود : همچنین در این برنامه ، نمایش «سگدو» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی عباس غفاری که این روزها در سالن سایه مجموعه تاتر شهر اجرا می شود با کارشناسی رضا آشفته و ابراهیم طلعتی نژاد مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد : در برنامه «صدا در صحنه »هفته ای یک نمایش که روی صحنه است نقد می شود و هر هفته یک میهمان منتقد دارد ومهمان ها هم متغیر هستند و در بخش تلفنی هم با کارگردان ها و سایر عوامل گفت و گو می شود و بخش کوتاهی از نمایش روی صحنه نیز پخش می شود.

محمدعلی خاطرنشان کرد : بخش دیگر برنامه درباره اتفاقات و رخداد های تاتری است که در طول هفته رخ داده توسط غزل نهانی با تیتر «پرسه در حوالی تاتر» پخش می شود و در بخشی دیگر به نام «کلاس فن بیان» که مدرس آن آرش آبسالان است، فن بیان برای بازیگری و گویندگی در تاتر و رادیو به شنوندگان آموزش داده می شود.

این تهیه کننده رادیویی افزود: بخش دیگر برنامه با عنوان «آنچه گذشت» به مرور زندگی محمود استادمحمد ازپیشکسوتان تاترمی پردازد که شهین نجف زاده آن را اجرا می کند وفرشته فرشاد نویسنده آن است .

«صدادر صحنه» به تهیه کنندگی ژاله محمدعلی و با کارشناسی و اجرای رضا آشفته شنبه ها ساعت ۲۱ از رادیو نمایش پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار