برون‌سپاری برگزاری امتحانات سوادآموزی در هفت شهر فارس

شیراز (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش فارس از اجرای برون‌سپاری برگزاری امتحانات سوادآموزی باهدف سالم‌سازی و ارتقای کیفیت برگزاری و جبران برخی کاستی‌ها در هفت شهر استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۰۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برون‌سپاری برگزاری امتحانات سوادآموزی در هفت شهر فارس

بهزاد نوروزی چگینی، با اشاره به شرح وظایف ذاتی ستاد امتحانات گفت : بحث نظارت بر فعالیت‌ها و برنامه‌ها از دیرباز مورد توجه بوده و البته چالش‌ها و مشکلات خاص خود را داشته است .

معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش فارس با اشاره به وضعیت افت تحصیلی و نیز آمار قبولی سوادآموزان در استان، گفت: اغلب فعالیت‌های حوزه سوادآموزی برون‌سپاری و به بخش خصوصی واگذارشده است و از معدود فعالیت‌هایی که توسط کارشناسان سوادآموزی در سطح استان انجام می‌شود برگزاری امتحانات سوادآموزی است.

وی افزود: با عنایت به‌ضرورت سالم‌سازی و ارتقای کیفیت برگزاری آزمون‌ها و تصحیح اوراق سوادآموزی و جبران کاستی‌های ناشی از کمبود نیروی انسانی و امکانات ،برگزاری امتحانات سوادآموزی در هفت شهر زرقان،اشکتان،ارژن،شیراز،سرچهان،زرین دشت و داراب به‌صورت آزمایشی برون‌سپاری شده و به مؤسسه آینده‌سازان واگذار می‌شود.

نوروزی گفت: برون‌سپاری برگزاری امتحانات سوادآموزی در سال گذشته به‌صورت آزمایشی در برخی از استان‌ها برگزارشده است و در سال جاری نیز این اقدام به‌صورت اختیاری توسط استان‌ها انجام می‌شود و پس از بررسی نتایج حاصله در صورت مطلوب بودن نتایج، برگزاری امتحانات سوادآموزی در کل کشور برون‌سپاری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار