رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لامرد خبر داد:

برگزاری 130 برنامه فرهنگی در هفته کتاب

لامرد (پانا) رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لامرد از اجرای 130 برنامه فرهنگی در هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۸۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری 130 برنامه فرهنگی در هفته کتاب

سید علی اصغر احمدی زاده بمناسبت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی ، در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت این هفته گفت ، هفته کتاب فرصت ویژه ای برای کتابخانه های عمومی است تا به ترویج مطالعه و کتابخوانی بپردازند و همچنین زمان مناسبی است که اقشار مختلف جامعه نسبت به موضوع کتاب و ارتباط با این یار مهربان و میزان مطالعه خود ارزیابی و برنامه ریزی نمایند . به همین مناسبت و بر اساس وظیفه ذاتی اداره کتابخانه های عمومی هفته کتاب امسال را با هدف ترویج بیشتر کتابخوانی و با شعار حال خوش خواندن آغاز می نماید.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لامرد گفت :در این هفته130 برنامه متنوع فرهنگی در کتابخانه های عمومی شهرستان برای مخاطبین کتابدوست اجرا میگردد. بر گزاری حدود 30 نشست کتابخوان مدرسه ای و کتابخانه ای ، نشست های ادبی - کنفرانس کتاب ،برنامه های جذاب بخش کودک (قصه گویی ، مسابقات نقاشی، روخوانی ، شاهنامه خوانی ، مسابقات کاردستی، نمایشنامه خوانی ) ، نشستهای مطالعاتی ،کارگاههای آموزشی ، برنامه ریزی حضور مدارس در کتابخانه ، تور کتابخانه گردی و انجام مشوقهای لازم جهت ارتباط این قشر با کتابخانه ، نمایشگاه کتابهای برتر کتابخانه ، نواختن زنگ مطالعه رونمایی از کتاب و .... برگزار می گردد.همچنین مسابقه کتابخوانی از کتاب جذاب و خواندنی ((ادواردو)) و پویش من کتابخوانم نیز از ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان لامرد می باشد .

احمدی زاده افزود ، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لامرد با هدف تقویت منابع کتابخانه های عمومی و استفاده از کتابهای بدون استفاده شهروندان طرح سراسری اهدای کتاب به کتابخانه های شهرستان از 20 الی 30 آبان ماه اجرا می نماید . همچنین روز 25 آبان بمناسبت گرامیداشت مقام کتاب ، کتابخوان و کتابدار در کلیه کتابخانه های عمومی شهرستان عضویت رایگان اعلام میگردد و علاقمندان می توانند در این روز با حضور در کتابخانه های عمومی بصورت رایگان در کتابخانه ها عضو گردند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لامرد در پایان از همه اقشار مختلف جهت حضور در کتابخانه های عمومی سطح شهرستان و استفاده از برنامه های متنوع فرهنگی هفته کتاب دعوت به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار