خیابان طالقانی، ابتدای لانه جاسوسی

تهران (پانا) - این گزارش به روز سیزده آبان 1398 در تهران ومقابل لانه جاسوسی تهیه شده است. به غرفه انجمن اسلامی دانش آموزان سری زدم و از مسئول غرفه خواستم سازوکار انجمن اسلامی را برای من وشما توضیح بدهد که در ادامه مصاحبه خبرنگار ما را با مسئول این غرفه می خوانید:

کد مطلب: ۹۶۶۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
خیابان طالقانی، ابتدای لانه جاسوسی

انجمن اسلامی از سال 1358 تشکیل شده است. طی جلسه ای با امام خمینی (رحمت الله علیه) ونوجوانانی که قبل از انقلاب اسلامی ایران در مدرسه خود برای فرارسیدن انقلاب اسلامی کارمی کردند. مجمعی شکل گرفت که این نوجوانان درکنار هم باشند و از سال 1389 به این طرف دوباره انجمن اسلامی شکل گرفت.
در این چند وقت اخیر با شبکه امید سازمان صداوسیما و بسیج سازمان دانش آموزی وهلال احمر همکاری کردند تا مسائل فرهنگی را درمدارس بهترپیاده کنند.
در روز سیزده آبان این سازمان در خیابان طالقانی چند غرفه زده بود واز این چند غرفه یک غرفه برای سرود اختصاص داده شده بود که با شبکه امید سیما مشترک بود و یک غرفه به بازی های تابا که این بازی ها مخصوص خود اتحادیه انجمن اسلامی ایران است، اختصاص داشت. در کنار همه این ها بازی های دارت بود که خوی مبارزه با استکبار جهانی داشت ویک غرفه مربوط به دست ساخته ها بود که در آن غرفه از موشک های رعد که دوستان خودشان شب قبل از 13 آبان در مدرسه البرزساخته بودند، استفاده شده بود وبخش دیگر این اتحادیه در روز 13 آبان به معرفی موکب های هیئت های انصار شهید اختصاص داشت که در طول سال به صورت خود جوش وآزاد برگزار می شود.
غرفه دیگری بود به نام تریبون آزاد که مربوط به مطالبه گری بود واز مهم ترین بخش های نمایشگاه امسال بود واین غرفه ها توسط کسانی اداره می شود که حداقل یک سال عضو انجمن اسلامی بودند ودر مدرسه خود کارمی کردند. به گفته مسئولین حاضر در آن غرفه سال گذشته در بیش از 3200 مدرسه «مدرسه انقلاب» به همراه اردوی جهادی برگزارشد وبرنامه مدرسه انقلاب از شبکه امید سیما پخش شده که بازخورد رسانه ای خوبی را به همراه داشته است. نمایشگاه انجمن اسلامی در مصلی تهران برگزار شده که در آن نوجوان علاقه مند بهترمی توانند با انجمن اسلامی آشنا بشوند.


*امیررضا همایون، خبرنگار دانش آ‌موزپانا در منطقه۳

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار