ٰمعاون سیاسی استانداری مازندران:

مسئولیت‌بخشی به دانش‌آموزان رمز پایداری ارزش‌های انقلاب است

ساری (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران مسئولیت‌بخشی به دانش‌آموزان و جوانان و باور آنها را رمز موفقیت انقلاب و پایداری ارزش‌های انقلاب عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۶۵۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مسئولیت‌بخشی به دانش‌آموزان رمز پایداری ارزش‌های انقلاب است

حسین حسن نژاد امروز در آیین نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدرسه مرحوم بصیری ساری گفت: دانش آموزان ما چه در قبل از پیروزی انقلاب و هم در جنگ تحمیلی نقش برجسته و جدی خود را ایفا کردند.

او با اشاره به اینکه تداوم و پایداری انقلاب نیز مرهون اراده و عزت همه جوانان بویژه دانش آموزان است، ادامه داد: دانش آموزان امروز بیش از هر زمان دیگر باید بدانند که اگر قرار است عزت و عظمت آفریده شده توسط دانش آموزان در گذشته برای آینده هم حفظ شود باید سربازی، ایستادگی و پایداری بیش از هر زمان دیگر ادامه پیدا کند.

معاون استاندار مازندران گفت: امروز برخی افراد ممکن است این ادعا را مطرح کنند که چرا باید در مدرسه به جای ترویج فرهنگ مدارا و همکاری، فریاد مرگ را بر مجموعه کسانی را که در عمل ماهیت استکبار دارند، داشته باشیم که این برداشت ریشه در فهم ناقص آنان از ماهیت انقلاب اسلامی دارد.

حسن نژاد افزود: حتما این‌ها یا غرضی دارند و یا توجهی ندارند که نه تنها ماهیت انقلاب ما مبارزه بی وقفه با نظام استکبار است، بلکه باور دینی و مذهب ما نیز آغشته از اراده استکبار ستیزی است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه جوان ایرانی و اسلامی بر اساس آموزه های فرهنگ غنی اسلام و ایران عزیز هیچگاه نه سلطه پذیرفت و نه سلطه گر شد، گفت: اگر در برهه ای از تاریخ حکومتی استبداد و استکبار کشوری را پذیرفت این به مفهوم پذیرش ملت ایران نبود.

حسن نژاد خطاب به دانش آموزان گفت: امروز شما میراث دار و پیشقراولان استکبارستیزی هستید و امیدوارم که چون آینده ازآن شماست امروز در کنار تعلیم تربیت را که فصل جدی تفاوت بین دانش آموز ایرانی با سایر دانش آموزان است در خود تقویت کنید.

او افزود : امیدواریم مسئولان تربیتی فضای تعلیم و تربیت مبتنی بر مدارا برای کسانی که تحت ظلم و استکبار هستند و فضای استکبارستیزی را برای از بین بردن بنیان سلطه در دنیا فراهم کنند.

حسن نژاد مسئولیت بخشی به دانش آموزان و جوانان و همچنین باور آنها توسط مسئولان را تنها راه‌کار و رمز موفقیت انقلاب و پایداری ارزش های انقلاب عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار