دیدار اعضای ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی با امام جمعه واستاندار اردبیل

اردبیل (پانا) - به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی اعضای ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و جمعی از برگزیدگان علمی،فرهنگی،هنری به همراه فرماندهان واحدهای مقاومت با آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۶۵۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی  با امام جمعه واستاندار اردبیل

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین الزامات برای دستیابی به استقلال کشور و پیشرفت علمی , توجه به جوانان و استفاده از توان علمی آنان است و از این رو دانش‌آموزان و دانشجویان باید روحیه تقلیدی را کنار گذاشته و با روحیه ابتکاری دست به ابداعات و ابتکارات جدید بزنند.

آیت الله سید حسن عاملی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های علمی و فرهنگی و اجتماعی و ورزشی پیشگام بوده است ،تاکیدداشت: علم، تربیت و بصیرت سه ملاک اصلی است که باید در بین همگان و به ویژه دانش‌آموزان و بسیجیان مبنای کار قرار گیرد و در این زمینه آموزش و پرورش نقش موثری دارد.

همچنین در این جلسه از نفرات برتر مسابقات بین المللی لیگ علمی(پایا) بسیج دانش آموزی تجلیل شد.

استاندار اردبیل هم در دیدار اعضای ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان و جمعی از دانش آموزان بسیجی از نقش ارزنده بسیج دانش آموزی تجلیل کرد و گفت.:خوشبختانه دانش آموزان ما چه قبل از انقلاب وچه بعد از پیروی انقلاب اسلامی و چه در دفاع مقدس نقش بسیار خوب وطلایی داشتند امروز هم این نقش را ادامه می دهند.

اکبر بهنام جو با اشاره به نقطه نظرات و دیدگاه های خوب این دانش آموزان بویژه در بحث توسعه استان افزود: قرار بر این شد از حضور دانش آموزان بسیجی بیشتر استفاده کنیم و اینگونه جلسات هم اندیشی را ادامه خواهیم داد.

او بیان داشت: با توجه به جمعیت خوب دانش آموزان بسیجی که نزدیک به 75هزار دانش آموز توسط سپاه وآموزش و پرورش استان سازماندهی شده اند باید از این ظرفیت استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار