ارزیابی عملکرددرآموزش وپرورش وفعالیت های سوادآموزی ازجایگاه شایسته وراهبردی برخورداراست

قم (پانا)- معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: فعایت هاوبرنامه های سوادآموزی درسال جاری در۲۰شاخص و۳۲محور ازشاخص های ارزیابی عملکرد است وتوسط سازمان نهضت سوادآموزی درطول سال کنترل ونظارت وجمع آوری می شود.

کد مطلب: ۹۶۵۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی عملکرددرآموزش وپرورش وفعالیت های سوادآموزی   ازجایگاه شایسته وراهبردی برخورداراست

محمد رضا قاسمی نیا درجلسه شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان قم که باحضورتمام اعضادردفترمدیرکل تشکیل شدبرخی ازشاخص ها ومحورهای دستورالعمل ارزشیابی عملکردسال جاری ابلاغی ازسازمان نهضت سوادآموزی تبیین گردید.
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش قم تصریح کرد: خطاب دستورالعمل ارزشیابی عملکردشامل همه اقدام ها وفعالیت های آموزش وپرورش وشورای پشتیبانی سوادآموزی وشورای معاونین استان درسال ۱۳۹۸ خواهدبودوبایدپاسخگوباشیم.
وی افزود: تبلیغ وترویج؛آموزش وتوانمندسازی نیروی انسانی؛برنامه عملیاتی؛اطلاع رسانی؛هزینه کردمنابع؛برنامه شتاب بخشی؛کیفیت بخشی؛سامانه سوادآموزی؛نظارت وارزشیابی؛تحقق اهداف کمی وجذب ونگهداشت؛مراکزیادگیری محلی؛طرح هاوبرنامه ها ؛مشتری مداری؛برگزاری نشست های کتاب خوان؛طرح های ویژه واجرای جشنواره الگوهای برترتدریس ازاهم شاخص های ارزشیابی سال جاری می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار