دبیرستان احمد زارع در کاشان گشایش یافت

کاشان (پانا) - استاندار اصفهان گفت: دولت در شرایط فعلی و با وجود تحریم های ناعادلانه، شرایط لازم برای پوشش صد درصدی در زمینه ساخت و تجهیز مدارس را ندارد و نقش مردم فهیم و عالم در مشارکت با دولت در این زمینه اکنون بسیار تاثیر گذار و کلیدی است.

کد مطلب: ۹۶۵۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دبیرستان احمد زارع در کاشان گشایش یافت

عباس رضایی، در آیین گشایش دبیرستان احمد زارع این شهر اظهار کرد: کاروان علم و فناوری، حرکت شتابانی دارد که وجود نخبگان و صاحبان اندیشه در کشور، حکم می کند که نه تنها از این قافله عقب نمانیم بلکه در منطقه رتبه اول علمی و در سطح بین الملل جایگاه ویژه را کسب کنیم.
وی گفت: تجهیز و مهیا سازی زیر ساخت ها برای رسیدن ایران به جایگاه واقعی خود مهم است اما بنیان اصلی تحقق این هدف، نیروی انسانی متخصص و توانمند است نیرویی که در مدارس آموزش دیده و پرورش می یابد.
استاندار اصفهان تصریح کرد: با هدف رونق تولید، در هفت ماه گذشته از محل تبصره ۱۸ در بخش کشاورزی و صنعت ۲ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال عملکرد تسهیلاتی شهرستان کاشان بوده است.
رضایی افزود: دولت با وجود همه مشکلات مالی، موفقیت‌های زیادی داشته و گام‌های موثری در مسیر توسعه برداشته، به طوری که چهار میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی و هشت میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در بحث اشتغال روستایی در کاشان هزینه کرده است.
رییس شورای آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: تقسیم مهربانی، از نعمت های بزرگ الهی است و خیلی از افراد که شرایط کمک به دیگران را دارند ولی توفیق بهره مندی از این نعمت برای خدمت به خلق را پیدا نمی کنند.
رضایی تصریح کرد: امید وارم که با همت والای نیکوکاران،در آینده نزدیک، این شهرستان نسبت به ساخت و نوسازی مدارس بی نیاز شود از خیرین دارالمومنین کاشان، پس از این، به ساخت و نوسازی مدارس در دیگر نقاط محروم استان بپردازند.
مدرسه خیرساز احمد زارع با ۱۲ کلاس درس با زیربنای دو هزار و ۵۰۰ مترمربع و صرف ۶۰ میلیارد ریال اعتبار توسط این نیکوکار کاشانی شامگاه جمعه با حضور مسوولان استان اصفهان و شهرستان کاشان گشایش یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار