ردپای مرد خشن در 5 جنایت

تهران(پانا) - عاملان تیراندازی مرگبار در مشکین دشت استان البرز در حالی صحنه جنایت‌ها را بازسازی کردند که رد پای متهم اصلی پرونده در دو جنایت دیگر به دست آمده است. پلیس تحقیقات درباره احتمال نقش داشتن متهم در این دو جنایت را در دستور کار قرار داده است. در صورت تایید این احتمال، تعداد جنایت‌های مرد خشن به پنج قتل افزایش پیدا می‌کند.

کد مطلب: ۹۶۲۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
ردپای مرد خشن در 5 جنایت

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از 25 تیر امسال و به دنبال گزارش تیراندازی در مشکین دشت کرج استان البرز در دستور تیم جنایی قرار گرفت. ماموران پس از حضور در محل تیراندازی متوجه شدند، هشت سرنشین دو دستگاه پژو 206 به سمت سرنشینان یک خودروی پراید تیراندازی کرده و از محل متواری شده بودند.

سه سرنشین پراید که هدف گلوله قرار گرفته بودند، به بیمارستان منتقل شدند که دو نفر از آنها جان باختند. با دستور دادستان فردیس، تیم ویژه‌ای برای دستگیری عاملان این جنایت تشکیل شد و در مرحله اول چهار نفر از سرنشینان پژو‌ها دستگیر شدند. در تحقیقات از آنها مشخص شد، عامل اصلی این جنایت مردی سابقه دار و خشن به نام حمید و 30 ساله است.

حمید چهار سال قبل در جریان درگیری با خواهرش او را با شلیک گلوله در فردیس به قتل رسانده بود که با رضایت مادرش از قصاص نجات یافت. او بعد از سپری کردن بخشی از محکومیتش با سپردن وثیقه به مرخصی آمده و مرتکب این جنایت شده بود. پلیس در جست‌وجوی حمید و یکی از همدستانش به نام محسن 29 ساله بود که مشخص شد، آنها بعد از این جنایت به ترکیه گریخته‌اند. سابقه محسن هم نشان داد او از مجرمان سابقه دار است که آخرین بار به اتهام آدم ربایی دستگیر شده بود.
سرانجام هفته گذشته ماموران پلیس آگاهی استان البرز متوجه برگشت دو متهم به استان البرز شده و آنها را در دو عملیات جداگانه دستگیر کردند.
سرهنگ محمدنادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز دیروز با اشاره به بازسازی صحنه قتل‌ها توسط متهمان گفت: بر اساس اظهارات متهمان در صحنه بازرسی قتل، حمید با یکی از مقتولان معامله‌ای انجام داده و در این معامله اختلاف حساب 300 هزار تومانی پیدا کردند. چند روز قبل از قتل آنها با هم درگیر شده و پای یکی از طرفین درگیری با شلیک گلوله مصدوم می‌شود.
او ادامه داد: این درگیری‌ها ادامه داشت تا این‌که روز حادثه حمید با تهیه یک قبضه کلاشینکف سد راه مقتولان شده و به سمتشان تیراندازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار