سید مجتبی هاشمی خبرداد: برگزاری مانورهای تشکیلاتی گام دوم انقلاب درشهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: مانورهای تشکیلاتی گام دوم انقلاب با حضور پیشتازان در مناطق بیست و یک گانه شهرستانهای استان تهران برگزار می گردد .

کد مطلب: ۹۶۰۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی خبرداد: برگزاری مانورهای تشکیلاتی گام دوم انقلاب درشهرستانهای استان تهران

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار داشت: ما با اجرای مانورهای مهارتی و تشکیلاتی پیشتازان در طول سال تحصیلی علاوه بر انگیزه بخشی و رشد کیفی دانش آموزان عضو پیشتاز، به دنبال معرفی این تشکل به تمام مدارس هستیم .

او در ادامه با اشاره به اینکه توسعه و تقویت این مانورها به لحاظ کمی و کیفی از برنامه های شهرستانهای استان تهران در سال تحصیلی جدید می باشد،افزود: ما باید از ظرفیت‌های ایجاد شده در سازمان دانش آموزی در حوزه پایگاه تغذیه سالم ،لباس فرم و سرویس حمل و نقل به صورت صحیح استفاده کنیم و در جهت تقویت برنامه‌های تربیتی گام برداریم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، بزرگترین ظرفیت سازمان دانش آموزی را تشکل پیشتازان دانست و تصریح کرد: می بایست برای رشد کمی و کیفی برنامه ریزی مدون داشته باشیم و از مهارت‌های این تشکل در مسئولیت پذیری ، نشاط و شادابی دانش آموزان بهره بگیریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار