اتخاذ تدابیر امنیتی و رفاهی عزاداران اربعین حسینی درشهرری

شهرری (پانا) - معاون سیاسی فرمانداری ری گفت: تمام تدابیر به نحوی اتخاذ گردیده که امنیت و رفاه عزاداران اربعین حسینی (ع) و همچنین سهولت تردد زائرین در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۹۵۶۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اتخاذ تدابیر امنیتی و رفاهی عزاداران اربعین حسینی درشهرری

سجاد برنجی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری در جلسه کمیته اجرایی و هماهنگی ستاد اربعین شهرستان ری اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته در روز اربعین امسال، ری میزبان حدود دو میلیون عزادار حسینی (ع) است که با نیت زیارت امام حسین (ع) با پای پیاده خود را به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) می‌رسانند.

او در ادامه گفت: با ورود حدود دو میلیون عزادار حسینی (ع) به شهرستان ری تقریبا امکان زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) امکان‌پذیر نیست و میتوان همانندزائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع)در روزاربعین که با مشاهده حرم مطهر آن حضرت از راه دور سلام داده و زیارت اربعین می‌خوانند در ری نیز با نصب بنرهای اطلاع رسانی زائرین را از ظرفیت ورود زائر به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) مطلع و عزاداران را به سلام از راه دور و قرائت زیارت اربعین ترغیب کرد.

برنجی افزود: مسیرهای ورود و خروج به محدوده و داخل حرم حضرت عبدالعظیم (ع) مشخص شده و تمام تدابیر به نحوی اتخاذ شده که امنیت و رفاه عزاداران اربعین حسینی (ع) و همچنین سهولت تردد زائرین در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری بیان داشت: تمامی موکب‌ها و غرفه‌های فرهنگی در روز مراسم اربعین حسینی (ع) ساماندهی می‌شوند و توضیحات و آموزش‌های لازم به مسئولین موکب‌ها و غرفه‌های فرهنگی ارائه می‌شود.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار