دیدار مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

مرادی: تشکل های دانش آموزی در راستای ارج نهادن و حرکت به سوی بیانه گام دوم انقلاب باید هماهنگ باشند

یاسوج (پانا) - مدیر و معاون سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد مطلب: ۹۵۶۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

سید نظام مرادی در این دیدار با بیان اینکه وظیفه اصلی سازمان دانش آموزی متناسب با اساسنامه ای که برای آن تدوین شده تربیت اجتماعی دانش آموزان است، گفت: یکی از دغدغه های ما این است که امروز دانش آموزان توانایی انجام مهارت های فردی و اجتماعی را ندارند، این معظلی است که کارشناسان تعلیم و تربیت، کارشناسان حوزه اجتماعی و مشاوران در مدارس به آن پی برده اند و در جامعه نیز هم قابل مشاهد است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان افزود: انتظار داریم که تشکل های دانش آموزی در زمینه های مهارت آموزی با سازمان دانش آموزی همکاری لازم را داشته باشند، سازمان دانش آموزی نیز این آمادگی را دارد که در زمینه وظایف و برنامه های که اسناد بالا دستی برای دیگر تشکل های دانش آموزی مشخص کرده است مساعدت های لازم را انجام دهد.

مرادی گفت: متاسفانه جایگاه ای که شایسته دانش آموزان استان است مغفول واقع شده است، تشکل های دانش آموزی اهم از بسیج، هلال احمر، اتحادیه انجمن های اسلامی و سازمان دانش آموزی باید همراه، همفکر و همدل برای رسیدن به جایگاه ای که درخور و شایسته دانش آموزان استان است تلاش کنند.

مرادی با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی یک نهادی عمومی غیر دولتی وابسته به آموزش و پرورش است افزود: در دومین نشست نهمین دوره مجلس دانش آموزی که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، بیشترین فعالیت ها و محورهای که دانش آموزان به آن پرداختند تبیین و تصویب دستورالعمل ها و بخشنامه های در راستای ارج نهادن و حرکت به سوی بیانه گام دوم انقلاب بود این مهم می طلبد که تشکل های دانش آموزی در این راستا هماهنگ باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار