برگزاری اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی در شهرستان قرچک

قرچک (پانا) - فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک گفت: هدف اصلی اردوهای جهادی و طرح هجرت محرومیت‌زدایی از روستاها و مناطق محروم است.

کد مطلب: ۹۵۳۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی در شهرستان قرچک

در این مراسم سرگرد علی‌اصغر شهیری فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک در سخنانی اظهار داشت: طرح اردوی جهادی بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی یکی از طرح‌های موفق در راستای محرومیت‌زدایی محسوب می‌شود که تاکنون موفقیت‌های چشمگیری را نیز به دنبال داشته و هدف اصلی اردوهای جهادی و طرح هجرت محرومیت‌زدایی از روستاها و مناطق محروم است که هرسال در فصل تابستان برگزار می‌شود.

او در ادامه افزود: در این طرح مدارس علامه طباطبایی، شیخ فضل‌الله، هفده شهریور، امام حسین(ع)، ملا آقایی و دبیرستان کوثر توسط بسیجیان دانشجویی و دانش‌آموزی خواهر و برادر شهرستان قرچک رنگ‌آمیزی و بازسازی شدند.

فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان بیان داشت: این اخلاص در کار بسیجیان است که با نبود امکانات و هزینه طرح‌های هجرت رابرگزار می‌کنند و همین اخلاص در کار جهادی و انقلابی باعث پیشرفت کشور می‌شود.

در ادامه مراسم غلامرضا بختیاری مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک نیز در سخنانی خاطر نشان کرد: فرمانده، کارکنان و بسیجیان سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک همیشه یار و یاور آموزش و پرورش بوده ودر این شرایط اقتصادی میدانیم جامعه به جزبا در پیش گرفتن کار جهادی و انقلابی امور پیش نخواهد رفت.

اختتامیه اردوی طرح جهادی بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک با حضور سرگرد علی‌اصغر شهیری فرمانده سپاه پانزده خرداد، غلامرضا بختیاری مدیر اداره آموزش و پرورش و دیگر مسؤولین در گلزار شهدای گمنام شهرستان برگزار شد.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار