دکتر یوسفی فرد، فرمانده کانون بسیج ورزشکاران قزوین:

توسعه عفاف و حجاب در اولویت برنامه های کانون بسیج ورزشکاران قزوین قرار دارد

قزوین (پانا)- فرمانده کانون بسیج ورزشکاران قزوین توجه به امر عفاف و حجاب را یک امر ضروری در این برهه زمانی دانست و گفت: توسعه عفاف و حجاب در اولویت برنامه های کانون بسیج ورزشکاران قزوین قرار دارد.

کد مطلب: ۹۵۲۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
توسعه عفاف و حجاب در اولویت برنامه های کانون بسیج ورزشکاران قزوین قرار دارد

الهام چرخنده سفیر عفاف و حجاب که به منظور حضور در اجتماع بزرگ بانوان زینبی و به دعوت کانون بسیج ورزشکاران در قزوین حضور پیدا کرد، با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار نمود. در این دیدار شیخ حسنی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) و دکتر سهراب یوسفی فرد فرمانده کانون بسیج ورزشکاران قزوین نیز حضور داشتند.

دکتر یوسفی فرد فرمانده کانون بسیج ورزشکاران قزوین در این دیدار با دفاع و حمایت از مواضع جدید و انقلابی الهام چرخنده، وی را به عنوان الگویی مناسب برای بانوان کشور معرفی کرد و اظهار داشت: خانم چرخنده این بانوی انقلابی امروز الگوی تمام بانوان کشور است و ایشان نقش بسزایی در تعمیق و ترویج فرهنگ انقلابی در بین بانوان داشته اند.

یوسفی فرد توجه به امر عفاف و حجاب را یک امر ضروری در این برهه زمانی دانست و با بیان اینکه توسعه عفاف و حجاب در اولویت برنامه های کانون بسیج ورزشکاران قزوین قرار دارد، تصریح کرد: امروز بخش عمده ای از هجمه های نرم دشمنان به سمت حوزه عفاف و حجاب است و دشمن با استفاده و بهره گیری از هر امکاناتی در صدد از بین بردن فرهنگ عفاف و حجاب در بین بانوان ما می باشد.

این مسئول فرهنگی، به نقش و وظیفه کانون بسیج ورزشکاران قزوین در این حوزه اشاره کرد و گفت: بنده نزدیک به 40 روز توفیق این را داشته ام تا کانون بسیج ورزشکاران قزوین را هدایت کنم و در این مدت مجموعه بسیج ورزشکاران نگاه ویژه ای را به مسائل فرهنگی داشته است که نمونه آن برگزاری «اجتماع بزرگ بانوان زینبی» با حضور خانم الهام چرخنده و با همت کانون بسیج ورزشکاران قزوین است.

فرمانده کانون بسیج ورزشکاران قزوین افزود: با توجه به ضرورت عفاف و حجاب و کم رنگ شدن نقش آن در جامعه به ویژه در جامعه بزرگ ورزش استان قزوین طبق برنامه ابلاغ سال 98 اجرای طرح عملیات خوشه ای عفاف و حجاب چهره به چهره و توانمندسازی در قالب همایش و کارگاه تخصصی اجتماع بزرگ بانوان زینبی «من چادریم» وظیفه ای بود که بر عهده ما نهاده شده بود و ما نیز به آن جامه عمل پوشاندیم.

گفتنی است؛ در این دیدار آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین با اهدای هدیه ای از اقدامات و مواضع انقلابی الهام چرخنده تشکر و از سپاه و کانون بسیج ورزشکاران قزوین به جهت برگزاری اجتماع بزرگ بانوان زینبی و توجه به مسئله عفاف و حجاب قدردانی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار