مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

توسعه سواد آموزی عامل کاهش آسیب های اجتماعی / شعار سال جدید تحصیلی؛ مدرسه صالح در گام دوم انقلاب

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه توسعه سواد آموزی عامل کاهش آسیب های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: بی سوادی برای جامعه اسلامی خطر آفرین است، ازهمین رو نهضت سواد آموزی علاوه بر دانش افزایی مردم، نقش مهمی در مسیر کاهش و مقابله با آسیب های اجتماعی کشور دارد.

کد مطلب: ۹۵۲۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
توسعه سواد آموزی عامل کاهش آسیب های اجتماعی / شعار سال جدید تحصیلی؛ مدرسه صالح در گام دوم انقلاب

محمد دستورانی در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان در حاشیه سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با عنوان این مطلب که بی سوادی وکم سوادی، یک آسیب مهم اجتماعی استان است، گفت: برای تبدیل این آسیب اجتماعی به سرمایه اجتماعی و فرهنگی، بخشی از اعتبارات مربوط به آسیب های اجتماعی استان به حوزه سواد آموزی اختصاص داده شود تا در فرآیند شناسایی، جذب، نگهداشت، برگزاری کارگاه ها و ورکشاب های مشاوره‌ای و... هزینه شود.

وی با اشاره به شاخص ترین اقدام و عمل معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش در تابستان ۹۸ ، اظهار داشت: برنامه ریزی برای تحت پوشش بردن قریب به 4500 نفر از شهروندان بی سواد و کم سواد استان در دوره های مختلف سواد آموزی به همراه 65000 نفر ساعت آموزش مهارت های زندگی، حقوق شهروندی و مهارت حرفه‌ای، شاخص ترین اقدام و عمل معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش در تابستان ۹۸ بوده است.

اجرای سند 2030 پس از فرمایشات مقام معظم رهبری به طور کامل متوقف شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اعلام این خبر که سند 2030 پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت 96 ، برای همیشه در نطفه خفه شد و هیچ محلی از اعراب در کشور و استان سمنان ندارد، اذعان داشت: بارها در مصاحبه ها و تریبون ها و در قول و عمل، اعلام و اثبات کرده ایم که در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب، سند تحول بنیادین که امضای نظام را دارد، در آموزش و پرورش اجرا می شود ولا غیر.

شعار سال جدید تحصیلی؛ مدرسه صالح در گام دوم انقلاب

دستورانی، همچنین شعار سال 99-98 این اداره‌کل را «مدرسه صالح در گام دوم انقلاب» اعلام کرد و اظهار داشت: اجرای سند ۲۰۳۰ پس از فرمایشات مقام معظم رهبری متوقف شد.

وی، معلمان و محصلان را از ولایت‌مدارترین، انقلابی‌ترین و نجیب‌ترین اقشار جامعه و موثر در شکل‌گیری و صیانت از انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: این قشر همواره به گذشته خود افتخار می‌کنند و با امید به آینده در گام دوم انقلاب، با اراده‌ای راسخ‌تر به رسالت خود عمل خواهند کرد.

/ گزارش از محمدرضا خزر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار