رییس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری: ایجاد انگیزه دردانش آموزان از اهداف آموزش و پرورش است

شهرری (پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سالن وحدت اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۱۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
رییس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری: ایجاد انگیزه دردانش آموزان از اهداف آموزش و پرورش است

در این جلسه بهروز نصیری رییس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سخنانی اظهار داشت : داشتن انگیزه در دانش آموزان علی رغم اینکه تاثیر بسیار زیادی بر تلاش آنها خواهد گذاشت موجب رسیدن به اهداف تعیین شد آنها می شود.

او در ادامه افزود: ایجاد انگیزه در دانش آموزان می تواند شروع و ادامه یک کار را برای آنها ساده ترکند که دانش آموزان زمان بیشتری برای هدف خود صرف کنند در این راه نا امید نشوند و برای رسیدن به هدف خود تلاش کنند.

نصیری با اشاره به ایجاد حس اعتماد در دانش آموزان گفت: برای دانش آموزان یک احساس خوب ایجاد کنید و اعتمادشان را جلب کنید نشان دهید صحبت هایی که می کنید بسیار با ارزش هستند و بتوانید انگیزه در آنها ایجاد کنید.

او عنوان کرد: توجهی که یک دانش آموز با انگیزه به درس و تحصیل نشان می دهد و در تلاش خواهد بود که درس را متوجه شود و در آخر عملکرد و نتیجه بسیار بهتری را به دست خواهد آورد.

رییس آموزش و پرورش ناحیه یک ری با بیان اینکه معلمان باید قبل از اقدام به تعلیم و ایجاد انگیزه، روحیه و روان خود را برای ارائه آموزش آماده کنند،خاطر نشان کرد: معلم باید اهداف خود را مبتنی بر آموزش درس محبت قرار دهد تا جامعه را به سمت ایجاد محبت و صمیمیت سوق دهد.

/خبرنگار:شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار