معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارتهران: شاخصه های آموزشی به عنوان یکی از ملزومات اساسی و مهم درجامعه به شمار میرود

فیروزکوه(پانا)- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارتهران در مراسم افتتاحیه آموزشگاه امام رضا(ع)فیروزکوه گفت: در مجموعه اسناد توسعه استان نگاه ویژه ای به شهرستان خواهیم داشت تا بتوانیم از مجموعه ظرفیت ها و امکاناتی که در حوزه های مختلف فیروزکوه وجود دارد بهره مندی لازم را ببریم.

کد مطلب: ۹۵۰۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارتهران: شاخصه های آموزشی به عنوان یکی از ملزومات اساسی و مهم درجامعه به شمار میرود

تقی زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در مراسم افتتاحیه آموزشگاه امام رضا(ع) در فیروزکوه اظهار داشت: در استان تهران بالغ بر ۸۰۰ پروژه با اعتباری بیش از سه هزار و پانصد میلیارد تومان مورد بهره برداری در سطح شهرستانهای استان قرار می گیرد که از این تعداد بیش از پنجاه پروژه مربوط به شهرستان فیروزکوه است.

این مقام مسئول افزود: شهرستان فیروزکوه از جنبه‌های مختلف اهمیت زیادی دارد که یکی از اینها به سبب مدخل ورودی استان تهران از شرق است، اهمیت دیگر این شهرستان به خاطر شرایط و موقعیتهای طبیعی و محیطی و جاذبه‌های مختلفی دارد و می تواند توسعه استان تهران را بر اساس رویکردی که در مجموعه استان بر اساس توسعه پایدار هست را در شهرستان فیروزکوه جستجو کرد.

او در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر ظرفیتهایی که در حوزه گردشگری و قابلیتهای مختلف دیگری که می تواند با قابلیت‌های محیطی ترکیب شود می تواند شهرستان فیروزکوه را در امر توسعه استان قرار دهد وبنا بر این در مجموعه اسناد توسعه استان نگاه ویژه ای به این شهرستان در مجموعه استان تهران خواهیم داشت تا بتوانیم از مجموعه ظرفیتها و امکاناتی که در حوزه‌های مختلف در این شهرستان وجود دارد بهره مندی لازم را هم استان ببریم و بتوانیم شرایط بهتر توسعه و رفاه را برای مردم شهرستان مهیا کنیم.

تقی زاده بیان داشت: امروزه منابع انسانی سرمایه‌های اصلی برای توسعه هر مجموعه به شمار می رود که خوشبختانه در شهرستان فیروزکوه این اتفاق نظر برای خدمت بیشتر و در جهت توجه به برآورده کردن نیاز های مردم این منطقه فراهم است و امیدوار هستیم ما هم به عنوان کسانی که تکلیف داریم که در راستای توسعه متناسب استان عمل کنیم آز آنان استفاده کنیم.

اودر بخش دیگری از سخنان افزود: امروزه یکی از شاخصه های توسعه در همه جوامع از جمله کشور و استان ما موضوع شاخصه های آموزشی است که شاخصه های آموزشی به عنوان یکی از ملزومات اساسی و مهم در جامعه است تا ما بتوانیم این بستر را ایجاد کنیم و استعدادها پرورش پیدا کنند و بتوانند در جهت خدمت و توسعه بیشتر شهرستان و استان از آنان بهره مند شویم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تاکید کرد: خوشبختانه در یکی از پروژه‌هایی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم آموزشگاه امام رضا(ع) فضای بسیار مناسبی دارد و به نظر می رسد با استعدا هایی که این شهرستان دارد می توان مجتمع های چند منظوره در حد مسائل رفاهی و گردشگری که هم فرهنگیان عزیز استان و هم شهرستان و حتی کشور به لحاظ مقیاس عملکردی که این شهرستان دارد در آینده بتوان از آن پروژه بهره برداری شود.

تقی زاده درباره ظرفیتهای گردشگری شهرستان فیروزکوه بیان داشت: تقریباً می توان گفت که بعضی از قابلیتهای این شهرستان و جاذبه های آن در کشور بی بدیل است و شاید در پهنه شمال و مرکز کشور چنین شرایطی را نداریم و ازاین ظرفیتها می توانیم استفاده کنیم

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار