کسب هفت پرچم افتخار و دو تندیس در نهمین اردوی ملی پیشتازان توسط دانش آموزان هرمزگانی

هرمزگان(پانا)-مدیر سازمان دانش آموزی استان هرمزگان از کسب هفت پرچم افتخار و دو تندیس توسط دانش آموزان هرمزگانی در نهمین اردوی ملی پیشتازان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۸۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب هفت پرچم افتخار و دو تندیس در نهمین اردوی ملی پیشتازان توسط دانش آموزان هرمزگانی

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، حجت الاسلام دکتر محمد اعتمادی با اعلام این خبر افزود: اردوهای دانش آموزی فرصت مغتنمی برای انتقال مفاهیم مهم تربیتی به دانش آموزان ،فراگیری مهارت های اجتماعی و تقویت و نهادینه سازی اعتقادات و باورهای دانش آموزان می باشد.

وی همچنین افزود: اردوهای دانش آموزی با هدف کسب تجربه ی زندگی دسته جمعی و کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان صورت می پذیرد.

دکتر اعتمادی تصریح کرد: در اردوی ملی پیشتازان دانش آموزان پیشتاز در قالب فعالیت های گروهی و تیمی مهارت ها توانمندیهای تشکیلاتی خود را به منصه ی ظهور رسانده و دراین اردوی ملی دانش آموزان پسر استان موفق به کسب و دریافت سه پرچم افتخار با عناوین تلاش وکوشش، بهداشت و سلامت، خلاقیت و نوآوری و دانش آموزان پیشتاز دختر استان نیز موفق به دریافت چهار پرچم افتخار با عناوین شور و نشاط، نظم و انضباط، خلاقیت و نوآوری، دیانت و معنویت شدند و 2 تندیس هم به استان اهدا شد.

مدیر سازمان دانش آموزی هرمزگان ضمن تشکر از حضور دانش آموزان پیشتاز، از همت و همراهی و تلاش مربیان، سرپرستان و عوامل اجرایی در این اردو قدردانی و سپاسگزاری نموده و خاطر نشان ساخت: تلاش آموزش و پرورش در راستای تربیت دانش آموز بر اساس تمام ساحت های مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بوده و برگزاری اردوهای فرهنگی و تشکیلاتی سازمان دانش اموزی نیز در همین راستا صورت می پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار