رئیس انجمن هندبال مدارس خبر داد: شناسایی پتانسیل‌های آتی هندبال کشور در مسابقات دانش‌آموزی

تهران (پانا) - مسئول انجمن هندبال مدارس کشور توجه به پتانسیل بسیار بالای استان اصفهان در هندبال را دلیلی بر واگذاری میزبانی مسابقات ورزش دانش‌آموزی به ویژه هندبال به این استان دانست.

کد مطلب: ۹۴۳۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس انجمن هندبال مدارس خبر داد: شناسایی پتانسیل‌های آتی هندبال کشور در مسابقات دانش‌آموزی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، سید مجتبی میردامادی به حضور 29 تیم هندبال از سراسر کشور در سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزان پسر کشور اشاره کرد و گفت: مسابقات هندبال از امروز جمعه 11 مرداد آغاز شد و تا سه شنبه ادامه خواهد داشت. 29 تیم حاضر در هشت گروه برای مرحله مقدماتی قرار گرفته‌اند و در مرحله مقدماتی به صورت گروهی روبه‌روی هم صف‌آرایی خواهند کرد و در مراحل بعدی بازی‌ها بصورت حذفی برگزار خواهد شد.

او از برگزاری مسابقات هندبال دانش آموزی پسران کشور در سالن‌های مجزا خبر داد و گفت: مسابقات هندبال پسران در دو سالن مجزا برگزار می‌شود. ورزشگاه‌های پوریای ولی اردوگاه کشوری شهید بهشتی و خرداد ناحیه سه آموزش و پرورش تا پیش از مرحله نیمه نهایی شاهد انجام رقابت‌ها خواهند بود و مسابقات مرحله نیمه نهایی و فینال بصورت متمرکز در ورزشگاه پوریای ولی برگزار خواهد شد.

مسئول انجمن هندبال مدارس کشور با تاکید نقش موثر استان اصفهان در هندبال کشور افزود: توجه به پتانسیل بسیار بالای استان اصفهان در هندبال یقینا دلیلی بر واگذاری مسابقات در این سطح به اصفهان است. امیدوارم با هم افزایی و همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با هیئت ورزش دانش آموزی و هیئت هندبال استان اصفهان بتوانیم امنیت، آرامش و شرایط فنی خوبی را برای تیم‌ها داشته باشیم.

او به استعدادیابی به عنوان هدف اصلی برگزاری مسابقات دانش آموزی اشاره کرد و افزود: توجه ویژه فدراسیون ورزش دانش آموزی و فدراسیون هندبال به این رقابت‌ها باعث شناسایی پتانسیل‌های آتی هندبال کشور خواهد بود.

میردامادی ضمن تشکر از حسن اعتماد فدراسیون ورزش دانش آموزی جهت واگذرای میزبانی سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزی به استان اصفهان، خاطر نشان کرد: همکاری سرپرستان فنی و داوران نخبه هندبال کشور در این مسابقات مطمنا در پیشرفت و توسعه هندبال کشور موثر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار