فرماندار ری: خدمات رسانی به زائرین حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) از اولویت مدیریت شهرری است

شهرری (پانا) - فرماندار ری گفت: رفاه زائرین حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و خدمات رسانی به آنان در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از اولویت های مدیریت شهرستان ری است.

کد مطلب: ۹۴۳۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ری: خدمات رسانی به زائرین حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) از اولویت مدیریت شهرری است

احمد اسماعیلی راد معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه ستاد اربعین شهرستان ری با اشاره به جایگاه مراسم اربعین در کشور گفت : مراسم اربعین یک مراسم ملی مذهبی است مراسمی که میلیون ها زائر ایرانی خود را به سیل خروشان عاشقان امام حسین (ع) رسانده و به سمت نجف اشرف و کربلای معلی روانه میشوند که این نشان از جایگاه ویژه اربعین حسینی در ایران اسلامی دارد.

او در ادامه گفت: هر ساله در استان تهران کسانی که به هر دلیل نمیتوانند خود را به پیاده روی اربعین در کربلا برسانند با نیت زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با پای پیاده حضور پیدا می کنند مراسمی که تحت عنوان پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی به میزبانی شهرستان ری برگزار میشود.

اسماعیلی رادبا اشاره به اینکه خدمات رسانی به زائرین حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) از اولویت مدیریت شهرری است اظهار داشت : رفاه زائرین حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و خدمات رسانی به آنان در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از اولویت‌های مدیریت شهرری است و در این راستا بایستی به موضوعاتی همچون نظم عمومی در روز مراسم پارکینگ خودرو و تامین سرویس‌های بهداشتی مورد نیاز در مسیر، توجه ویژه کرد.

معاون استاندار تهران افزود: ضرورت دارد نیازهای شهرستان ری در برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی شناسایی و در غالب کمیته‌های فرعی مرتفع شود و تمامی دستگاه ها، نهادها و ادارات شهرستان ری بایستی با تمام امکانات به زائرین حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) خدمات رسانی کنند تا این مراسم، با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار