کتابخانه نهادی اجتماعی برای مدیریت منابع اطلاعاتی است

کاشمر(پانا) - مسئول کتابخانه امام علی ع کاشمر گفت: از منظر کارکردی کتابخانه نهادی اجتماعی برای مدیریت منابع اطلاعاتی است

کد مطلب: ۹۴۱۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
کتابخانه نهادی اجتماعی برای مدیریت منابع اطلاعاتی است

منصوره زنگویی مسئول کتابخانه امام علی ع در گفتگوی صمیمی با خبرنگار پانا گفت:کتابخانه ازدومنظر قابل تعریف است فیزیکی و کارکردی از نظر فیزیکی مکانی است برای حفظو نگهداری آثار مکتوب مانند کتاب و مجله و...‌‌‌ و غیر مکتوب مانند لوح فشرده . اما ازنظر کارکردی نهادی اجتماعی است که وظیفه جمع اوری سازماندهی اشاعه و مدیریت منابع اطلاعاتی در آن انجام می شودونهایتا کتابها و دیگر منابع در دسترس همگان قرار می گیرد.
زنگویی افزود: این کتابخانه در سال ۱۳۸۰ با ۷۰۰۰۰جلد کتاب آغاز به کار کرده و اولین اعضای ان همسایگان فرهنگدوست ان بوده ند که همیشه یاور و پشتیبان کتابخانه بوده و هستند.

وی افزود دانش اموزان بیشتر کتابهای علمی و داستانی را مطالعه می کنن و ما هم سعی می کنیم جدید ترین کتابها را در اختیار آنان قرار دهیم.
مسئول کتابخانه امام علی ع نشست های منظم کتابخوان ، جمع خوانی ، قصه گویی، شاهنامه خوانی ، کلاس زبان انگلیسی و خوشنویسی را از جمله فعالیت های فرهنگی و آموزشی کتابخانه عنوان نمود.
گفتنی است مسئول کتابخانه امام علی ع کاشمر گفت :از شناخته ترین اعضای کتابخانه ما اعضای شورای شهر ، معلمین برجسته، اساتید دانشگاه پزشکان و دندانپزشکان هستند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار